Jag kan bara beundra ibland.

Go morgon. Nu sitter jag i pyjamasen och kikar på min underbara pojkvän medans han sussar gott i sängen, :)
Jag försöker under tiden uppdatera mig lite och njuta av stunden. Det är en Härlig dag idag .
De är underligt hur allting ibland kan te sig till det bästa.
Jag vill bara tacka mama & papa för att  de är de bästa .
Sen kan jag bara beundra mitt liv just i detta ögonblick, det är vackert, det bli bara ännu vackrare med " eva cassidy -fields of gold" på .
Jag är så nöjd just nu, klarade körkortet, hinner med skolan nu i veckan och idag ska jag spendera alla timmar av sol tillsammans med de 3 bästa människor i världen. Ja jag bra beundrar ibland, hur allt kan kännas så bra.

Vill ni veta en hemlis ( som inte kommer vara en hemlis så långe till men ), I morgon blir denna skönhet min . (:
Kan det vara en bättre dag !

Puss & Kram
Ta hand om dig & varje  minut av ditt liv.

min lilla polo . (:

Kommentarer
Postat av: Vickan

Härlig inställning Emma! Grattis till körkortet tjejen, skönt att höra att allt är så bra som det är just nu.

2009-05-03 @ 21:17:46
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0