På lördag, Då är det något... (:

4/4 - 09
Marcus Fischer & Emma Eliasson
1 år .



Tänk vad tiden går.
Idag är det redan ett helt år sedan vi var uppe tills kl fem och fick se folket gå till ladugården, det är ett år sedan vi satt utanför ladugården på övningslektionen morgonen efter , Jätte osäkra på varann men väldigt nyfikna ändå.
Det var ett helt år sedan , men et känns fortfarande som igår och som om det alltid varit så.
Den natten älskling, den natten var en start på något stort.
Fast det hela började egentligen från första ögonkast och första stund utan att någon av oss förstod.
-
Du hade det där, det där jag letade efter, Du var Han, Han med stort H.
Du fick mig att vilja vara glad igen, du fick mig att vilja ha något utan att stressa eller jäkta in i det, Du fick mig att bli mig själv igen och du fick mig att var Lycklig.
-
Jag vet inte hur evigt tacksam jag är att du fick gå om och att jag inte valda fler gymnasieskolor utan var så säker på sötåsen. Tack.

Du är Allt, Jag Älskar Dig av hela mitt Hjärta och det du gör för mig är värt att leva för.
Du är bara bäst Älskling , vi är nog gjorda för varandra på något sätt. Nu har vi haft ett år tillsammans och Måånga fler ska det bli hjärtat, våra drömmar ska slå in eller va säger du ? Jag ska göra allt för dig min prins, Det är Du värd.

E M M A R C U S .

4 / 4 - 08

Du & jag - Föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0