that´s life - it ends - sometimes happy.

Hej igen , Onsdag idag och den stora idag :
TACK LISA, Du är bäst , Min blogg blev precis så jag ville ha den , Tack tack tack.
http://lisasays.blogg.se  grymmaste tjejen , Pusspådig!

Idag är jag även nöjd, neervös, glad & trött.
Jag är nöjd för jag har tvättat bilen, hunnit träffa vänner idag och kört en bra körlektion : )
Nervöös över imon !
Glad över vädret och mig själv, och väldigt trött allmänt :) haha.
Jag längtar mycket med  , efter marcus, sommaren och skolan ( ja tro de eller ej ) :) .

Ska lägga mig tidigt idag me, måste vara utvilad inför imon, HJÄLP säger jag bara . Hoppas hoppas.

- En sak jag tänk på idag är , Metro, och nyheterna, de där med skräpa ner sverige. SLUT upp med det, vi behöver faktiskt Städa :) . Fy påoss.

På fredag kommer älskling och på lördag blir det toppen !, Fotboll & MYS .
japp nu vet ni hela min vecka .

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: elin

Vad fin din blogg är! :)

2009-04-24 @ 08:18:13
Postat av: emma

Ja visst blev det bra :) !

2009-04-24 @ 09:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0