I don´t wanna loose you , never ever bäver

Mitt ben har sträckt sig åt fanders hela dagen & jag har konkat runt som min gamla mormor på 90 bast, stakars mig men älskade mormor.

Satt nyss & läste en blogg om en tjej som nyss blivit mördad, ibland förstår man inte hur världen tänker. Det var som dom sa på bloggen, tänk vad snabbt livet kan förändras & allt kan rasa samman på en sekund, inte ens en blinkning kan du hinna med.
Ja, det gäller att visa sina känslor, aldrig fega ur, alltid ta hand om dem som bryr sig, leva fullt ut & inte bli av med sina vänner pågrund av idiotiska saker. Var rädd om sitt liv & de som finns en närmast .
Känslorna bara svalla, tårarna rann & jag vill aldrig förlora er , mina vänner , kärleken  eller min familj, inte ens mig själv .


Imorgon blir det  kulturkalaset & mera musik, ska bli kanoners ! (:

Puss & Kram natti natti
1 Bästa Båt Brudarna nånsin !  
finger familjen .det enda  - det är det äkta som är värt att älska. <3 Ni är äkta , NI & många flera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0