Torsdag - japp japp

Morn morn ! Sitter här nu vaken precis & har upptäckt tillsammans med en hel del andra bloggare att Amandavardet.bloggen har kommit med i norsk tidning, vad ska norrmännen tro nu ! Haha . Patetiskt var ordet !
Den här amanda har väl inget ordentligt liv , hon fixade sig ett liv igenom bloggen eller nåt. Hon kan väl göra det snyggt iaf, även ifall hon får en massa läsare för att hon är jobbigt kommer det ju inte hålla i längden. Jag har märkt att hon inte har uppdaterat någonting. Orkar inte läsa mer där iaf !

Igår vart jag & mor iaf hela dagen i gbg & Ikea för att skaffa en del saker till mitt rum, massa bra blev det ( anslagstavla, handdukar, duschgrej, durkslag mm ) :) plus att jag fick en mysdag med mamma. Ska bara försöka få med mig allt på tåget nu : ) Men marcus får ta emot mig när jag slänger av allt , hihi.

Senare ikv blir det middag med tjocka släckten fischer , det blir kinamat i töreboda tror vi på va ! Kommer nog bli gott, lyx när morfar betalat hela tiden, känns dock lite jobbigt, men han vill ju det så. Tack morfarn! 

Det är bara en helg kvar nu till skolan börjar, skönt & läskigt.  Men det kommer bli kanoners tror jag :) . I helgen är det matfestivalen med , kul kul :) 

tiderna förändras

Puss & Kram
 



MARCUS FISCHER . jagälskardig .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0