Visit Home

Hallodär !
Nu är jag hemma igen efter töreboda. Ja , det blev inte riktigt som jag trott där på torsdags natten, inte fredag & lördag heller , men det blev inte fel, det blev underbart ! 
På Torsdagsnatten började magen & kroppen säga ifrån till att stress det har varit hitils. Jag fick feber på fredag natt med & fick mysa ner mig hos marcus istället för att inviga lägenheten med cicci & emmeli. Men
 Det kommer alltid något positivt med det negativa.
Det bara är så.

Vi fick iaf ordning på lägenheten i helgen, tack tjejer för att ni är bäst & vi är och förblir cece , the perfect.
Jag fick det lilla blåa, mys blev det, men ligger på golvet än så länge. Kommer bli kanon att bo där tror jag , för nu idag när jag åkte hemfrån marcus kändes det som jag åkte bort ist för hem.
 
Iaf, igår fyllde Angelica 18 år, Grattis på bästaste henne !
Innan det var vi på skolan & kolla läget & köpte skåp till alla böcker, bra bra av oss !
HJÄLP vad mycket nya ansikten, det var lite jobbigt , det va ju skönt när man kände alla, alla var som en familj. Det mesta var små & fjortisar kändes det som, det är inte rättvist att säga så, men det kändes som man själv hade blivit så STOR. Allt blir nog jättebra när man kommit in iallt & vi är ju faktiskt störst nu :) Kommer bli bra , det vet jag ! (: Spännande iaf, Sista året !

Nu är dt mys med ronan keating & mat snart. Hemma är väl bäst, men hemma är på många ställen nu för tiden.
Jo just de ja, jag & marcus har hittat nya intressen, Glas & ringar, haha :) HUMOR.

HAFT EN BRA SOMMAR IAF,du ?

detbästa <3 
DU är det Bästa som hänt mig <3
 , vet inte vad jag skulle göra utan dig.

                                                                                                                                                                           / Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0