Green Heart.

Japp, Idag är det måndag igen. Ganska skönt faktiskt, för det känns inte ens som måndag.
Min sötplutt Marcus är ju här och idag tänkte vi ta en tur in till rean ! wiiihoo.

Rea är min grej, helt klart. Jag är ett reatroll , hittar det mesta för det bästa priset ! (Y)

Ja just de, Jag har haft en alldeles Underbar Jul med hela familjen, alla systrara.  Det var alldeles Underbart mysigt och Ni är bäst !
Va ute i skogen och grillade korv, var inne och spela muffinsspelet med moa och myste framför tvn med allihop. Toppen.
Åh så fick jag äntligen se Johannan. <3
johannan <3

På annandagen kom marcus och igår var det lugnt här hemma, soffan var det som gällde. !

FICK EN NY TELEFON MED ! Äntliiigen !
Den va dessutom miljövänlig !


Japp så ska det vara !
Hade en konstig dröm i natt, då jag plötsligt hade fått 1000 unika besökare på en natt ! öööh, mest inte troligt !

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0