JULLOV - äntligen

Hej !
ska vara lite mer i nuläget kanske. Det är ju faktiskt jullov nu , ganska så skönt alltså :)
Att vara hemma och mysa framför brasam och i tvsoffan , det kallar jag jul och lov.
Kom hem från marcus idag , och saknar redan jätte mycket .Vill vara när hela tiden. Snart , snart ska vi bo ,där i våran dröm. En vacker dag <3

Om jag ska vara ärlig, har det varit en hemska höst, rent ut sagt. Men det kan bara bli bättre nu.
Tack och lov för det.
Jar har mitt block, min penna och peter jöback skivan brevid.  Det ska nog gå.
Hade aldrig klarat något utan er med ....
cec - mina systrar
marie - dig
therese & nike - erat stöd
mamma - dina kloka ord
pappa - ditt hjärta
marcus - hela dig och dina kramar
bror - ditt leende
johanna - <3
tjejern hemma - att ni alltid är där
<3

NU ska det bli en bra JUL, med mys i Åmål och hel familjen! U u uunderbart !
Älskar Er Allihopa.
Tack för alla som finns och stöttar i mitt liv !
KRAM

love.

Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas du får en underbar jul emma:)



God Jul och Gott Nytt År!

2009-12-21 @ 16:20:16
URL: http://ewisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0