Släpp det, Acceptera.

Hej Bloggen, hej någon, hej där ?
Jag mår skit av det här...men vem bryr sig? Eller är det jag som bryr mig för lite ? Har jag verkligen varit så jävlig ?
Det finns flera sortes människor.. speciellt en sort har jag fått stå ut med hela hösten.  Den självupptagna, krashade, sjukt egocentriska, tystamobbningsbenägna, ....jävlar.
Att 2 människor kan påverka så. Jag vill inte nämna namn och jag vill inte peka ut. Det finns många som kan passa in i bilden. Jag är bara såå förbannat jävla trött på att behöva svansa och trippa på tå för allt och allaa Såå trött på att ta all skit.. Allt skitnsnack om allt och alla.
Kan vi inte bara le , skratta och vara psotiva ?
Det är nog försvårt, det behöver inte vara fantasi , men det är nog alldeles för enkelt och lätt att vara glad. Det är roligare att vara negativ och elak . Det är synd, för det är sådana som jag som får ta smällen .... !
Är jag för snäll ? För omtänksam ? För DUM ?
Kan någon snälla tala om att det inte handlar om hur jag borde göra, att jag inte ska vara mer som dem ?
Någon frågade mig vilket mitt drömsenarium var , det enda rätta att svara var:
- att han inte var här...
- att jag är så mycket lyckligare utan dig...
Är det inte hemskt att känna såhär ? JO,..jag plågas med jämna mellan rum om hur det ska låta bäst i andras öron .
Om du inte förstår att det handlar om att ge och ta får du bara acceptera.
Om jag inte förstår , säg det till mig.
Men du mår inte bra. . . så är det bara.
HJÄLP mig Släppa det !

... min känslor.  Ta det inte för hårt här på bloggen. Man skriver för stunden.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jasmine

älskade älskade vän, om det är något är jag bara ett telefonsamtal bort. Vi får bestämma en helg som vi kan ses. Jag älskar dig, du är som den syster jag aldrig haft. Och det finns inget i denna värld som kommer att göra att jag inte finns vid din sida. Du är betydelsefull för mig. Din Jasmine<3

2009-12-26 @ 18:08:27
URL: http://jasminelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0