30 Dec 2009

Hallå där !
Idag är det kallt ute, ca 10 minus här i kareby, trots att vi ligger nära havet ! :) Det är gott ;)
har varit ute nu på morgonen och försökt ta kort på det fina landskapet med telefonen eftersom  kamera verkar vara lite försvunnen  , någon som har sett den ?

Leifs sväng :) Marcus & Emma <3 Närbild :) vovvarna <3

En Underbar dag ! Snart är det 2010 också. Nya möjligheter och en ny start. Har en massa planer på nästa år. Jag bara längtar ! Det är MIN tur nu !

Idag blir det tåget till skövde för att fira nyår i kinnarp med linus, cicci och niklas/evelina :) Det blir nog bra tror jag . Mysigt :) Champangen (stavas?) är fixat också ! :D

Slutet kan bara bli bra, för jag får vara med dem jag Älskar .

Jag vill bara säga tack , för alla som funnits för mig 2009. Det är Guld värt.  

Puss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0