5 Feb. Dilemmat kvarstår. Grattis Sanna !

Hej igen, aa men man kanske inte kan kalla detta en blogg men iaf.
Idag har det vart en ganska bra dag, redovisningen gick bra osv.
Men dilemmat kvarstår och vrf kan inte allt bara flyta på.
Nej jag emma eliasson måste hela tiden kämpa och kämpa., för det minsta lilla, är det jag eller är livet så ?
Man kan ju undra hur de ska sluta och just nu är min födelsedag den värsta dagen på året istället. Allt händer, alla glömda prov, alla skit rest uppgifter och det viktigaste provet i slutet av kursen plus att de är min dag, aa men tjena. Jag kanske förstorar upp det men om man alltid har  fyllt på lovet då man kännt sig fri till allting, känns det just nu som om världen har "have turned upside down."

Praktik är inte fixad men de kanske löser sig nu på lovet och Ola hjälper mig gärna har han sagt. Så de blir nog trots allt bra, bara blå stjärnan som ska skicka tillbaka mejlet, men de vill de inte heller nu ja.
Aa. De kanske löser sig trots allt, Ta en sak i taget var det, kanske ska se vad jag kan göra idag och ta resten imorgon.
Man kan ju alltid hoppas.

GRATTIS BÄSTASTE SANNA PÅ 18 ÅRS DAGEN !!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack bästaste Emma ! <3<3

2009-02-05 @ 21:47:53
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0