7 Februari!

Hej !
Idag är en ångest lördag , som saknar & längtar !!
Att alla måste vara så långt bort börjar kännas av då & då. Framför allt NU!
Jag och sanna har våran disskusion, haha. Så sköönt att prata me dig igen hjärtat. Behöver dig minst lika mkt som när vi kunde ses oftare.
 ---- >

-´ Sanna - studerar änna vaa säger:

mm, vi kanske har 18års kris båda två ?!

- emma - säger:aa ja tror ta mig tusan de !! SANNA vrf är du INTE hemma !! Eller vad kostar tåg till dig!!!

- emma - säger:hjälp !

-´ Sanna - studerar änna vaa säger:

Ja varför är jag inte hemma !!!?*!?!

-´ Sanna - studerar änna vaa säger:

har du också ångest över att snart vara vuxen likosm ?

- emma - säger:ja,.jag tkr de är så jobbigt.. allt måste man föröska göra själv, kontakta alla. om de nu bara är praktik.. och ALLA pengar man behöver hela tiden..jobb som man måste fixa..ja menar 18 bast är faktiskt vuxen..

-´ Sanna - studerar änna vaa säger:

ja eller hur !

-´ Sanna - studerar änna vaa säger:

och praktiken är skitjobbig att fixa !

- emma - säger:JA !, jag har det om 2 veckor.. och jag har INGET än ! iofs har inte blå stjärnan svarat än men ändå

- emma - säger:JAG VILL INTE SANNA JAG VILL INTE !

-´ Sanna - studerar änna vaa säger:

ja det är skitjobbigt ! också känns det som alla andra redan har fixat liksom !


- emma - säger:Ja precis, man sitter ensamn i sin lilla båt som det är ett stort hål i botten och man sjunker snart om man inte lär sig simma....

-´ Sanna - studerar änna vaa säger:

Ahmen precis ! jag tror jag ska bli en badanka eller nåt!

- emma - säger:Ja, jag är på !

-´ Sanna - studerar änna vaa säger:

haha

Du är och förblir den bästaste Sanna.  <3

-----
Idag är det Melodifestivalen också, Premiär, i Göteborg och vem är Inte där , jo JAG ! Skit också. HAha aja men de blir nog bra, vi får se vad Scotts  och Marie Sernholt går för i Schlagervärlden :).


Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0