9 Februari - sport (lov ?). (:

Heej Där !
Första dagen på lovet, och man vaknar innan nio. Inte så skönt kanske, önskar att sägen hade ngn starkare dragningskraft så man kunde ligga där bara.
Vädret ute är inget att hurra för, inte ens den där dagspromenaden känns tilldragande. Men de får nog bli en tur sen iaf.

Just nu
sitter jag och lyssnar på udda låtar på youtube., tex Sebastian Krantz ,en lite fjortis, haha men fin röst hade han. , ja menar låt texten är typ per gessle, " det är natt och jag fryser, fönstret står öppet och månen lyser " , . Ja vad gör man inte, när man har så tråkigt som jag.

Planerna idag är inget större än att sitta en del i telefonen sen när mamma går ut med Kristina. Ringa APU , ett Måste! Sen blir det nog lite planer inför den 21. Ja, de är mkt nu.- JObbigast är väl att jag inte kommer vara hemma på min födelsedag :/. Inte ens vakna i min säng , men jag kanske bara är barnslig, men iaf traditioner är traditioner.

Väntar på att Elin ska ringa med, hon har visst en liten Idé :), Kul Kul .Saknar er allihopa så mkt.

Puss & Kram   - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0