..vilken Häärlig Dag. nanana nana nana !

Åhh vilken härligt dag vill jag bara säga. Jag vet inte hur jag nånsin ska kunna förklara för nån hur mycket jag Älskar Marcus Fischer :)

Hej allihopa !
I dag är det alla hjärtans dag. Puss på er allihopa.
Jag håller med sanna, jag tror man måste ha nån att dela den med för att den ska bli bra.
Men jag tycker att alla borde ta till sig dagen , för du har ju ett hjärta och du är värdefull, vi är alla Unika.

Nu ska snart farmor & farfar komma så ska vi fira våran 18 års dag lite , för på måndag bli der Skola..:/
Jaja, det är tur att jag har er allihopa runt mig så det funkar liksom.

Marcus jag Älskar dig. <3

Puss & Kram       
marcus & jag <3

Kommentarer
Postat av: Sanna !

Har du haft en bra dag nu ? :)



Japp jag tror det iallafall, försöker få tag på dom nu och kolla lite mer ;)

Jag kommer hem på torsdag v9!

Saknar dej <3

2009-02-16 @ 18:09:23
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0