Amputera MILF-listan

Jo men så här ligger det till, jag lyssnade på rix fm idag när jag åkte hem, då säger killen där som tydligen är i kalmar, jo på dagens MILF-lista ligger Lalia Bagge 1a. Hahah, Ja bah, SUCK, när ska vuxna människor växa upp & inte göra MILF-listor över sveriges kändisar, haha , jag menar , suck.

Dagens var ögonoperation på magnar & svansamputation på Hiljaa. Det var lugnt på kliniken idag. Ganska skönt & Kamilla är redo att anställa mig som narkos sköterska, haha :) gillar Läget ! Gillar partille. :)

vill, bara, säga, Sanna, du , är Grym .

& Grattis til Jossan som tog körkort idag ! GRATTIS du är bäst !!

Kärlek på torsdagar , fredag & helgerna. & SOLEN.  don´t go down on me.

PUSS & KRAM
tro mig när jag säger , LE .

Lördag då flickor, BOKAT ?!


Kommentarer
Postat av: Sanna

BOKAT! <3

2009-07-03 @ 15:22:13
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0