I do not hook up

för dig som klarar dig igenom hela texten , väntar en överraskning
[ I think I´m fallin` for you . - colbie cailat ]

ONSDAG idag va, jo, har varit i staden med sanna en sådan här regnig dag .
Solen sken ju så bra först, låg tom en stund & sola, sen kom regnet.
Mamma som tokig hon är har klippt gräs hela dagen , i regnet. Tokig.
Har inte varit så bra på att uppdatera som jag trott, men jag kan ju alltid göra en snabb förklaring av min vecka hitils,.

mån,mama&jag åkte runt hela dagen & handlat, jag fick mig ett par gråa leggings (jeans) härligt ! ( :
tis,jag har var hemma hela dagen & städa, gick ut med hundarna, fixa med allt i huset !
ons, idag som sagt, stan, men först släppa ut katten , sen nu mysa med vatten melon , om de vore något jag skulle vilja hitta på en öde ö skulle de va just vattenmelon. ( :

´Det finns något som skrämmer mig därute , de är svininfluensan, jag kommer tänka på det så mycket hädanefter att jag blir skjuk av det . Symptomerna är ju förskylning, feber osv, de är ju vanligt, & så kan man DÖ av det, DÖ, det är inte klok., vart kommer de ifrån , hur kom de hit, varför kommer de...hjälp. Sanna påminde mig hela dagen .- ta inte där, svininfluensa där, mm. Haha. 
Men borde de inte finnas nåt man kan göra, Vaccinera alla i hela sverige skulle vara bra, & då menar jag alla ! Jag vill INTE dö...Sverige kom igen, Vaccinera oss ! 

Igår var det förrsten bara 1 månad kvar tills vi flyttar !, helt sjukt. Fått en säng, en byrå, av sanna faktiskt, Tack för det ! Känns bättre nu än innan iaf, var så stressad & det var så mycket , och ingen verkade ta de på allvar, men nu så, då järnspikar ska de bli av med detta & det känns bra, Sanna & jag ska dra till Ikea nån dag med :)

Ojoj, har så mycket att prata om idag, så jag fortsätter väl lite då : )
Har fått en massa nya låter på hjärnan, den nyaste & skönast är den överst på sidan .,med colbie cailat, lyssna på den !? Dessutom en ny med miley cyrus - see you again. jäkla härlig !

Bara en vecka tills Öland idag med, Lääängtar, ska bli underbart att komma till solen, & då är de bäst för den att den skiner när vi är där, hoppas verkligen ska be en liten bön för de tror jag ( :

Sen är det bara en sak till innan jag säger god natt, Jo , tjejer, hur blir det egentligen , alanya blev det inte, danmark verkar knepigt, men vi kanske borde sattsa på att försöka ses alla här hemma först ? Ser dock ut som att jag inte kan följa med i helgen tyvärr, . men senare, vrf kan vi inte träffas som förr längre, vi kan ju inte ha glidit i från varann, de hade känts, så kom igen nu, lägg manken till & låt oss träffas allihopa !

så där, bra jobbat, du klara hela !

jo, såhär är de, Du har blivit lurad. ( :

SOV GOTT
Puss&Kram
model lab

Kommentarer
Postat av: elin

säg till när ni drar till ikea, jag vill gärna hänga med om jag inte jobbar :)

2009-07-23 @ 11:49:37
Postat av: Anonym

ABSOLUT elin :)

2009-07-24 @ 12:00:21
Postat av: Anonym

ABSOLUT elin :)

2009-07-24 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0