packar Väskan _ öland nästa

hej igen bloggen , märkligt att den fortfarande överlever. Inte mycket aktivitet här inte.
Har varit en trevlig helg med hela familjen här hemma, folk över allt i alla tänkbara sängar, plus att de stod en husvagn på tomten.  Mysigt stavas det !

Lite synd att jag missar nästa helgs bouleturnering, var verkligen höjdaren på förra sommarlovet, Men i år blir det en mer pojkväns prioriterad semester. Ska bli Toppen det med. Ska dock planera in tid med cece, jossan & jasmine när jag kommer hem, kom ihåg det ! & självklart så hoppas vi på en mini semester med tjejorna hemma med va ? eller hur Sanna & co ? .

Jo , just det ja, Jag packar för fullt, känns som jag kommer ta med mig alldeles för mycket, men isf får vi lasta av lite när vi mellanlandar i skövde. Jo, det är allt d något som ska göras här & där, jag sägert !

Var i stan med sanna förra veckan & fick till slut med många om & men tömt kontot på de stakars hundralapparna som låg där till nya badkläder & några  sommarplagg.  Ja nu, väntar bara att bunkra upp med plagg på rean som kan komma till pass till hösten. typ softar kläder om man bor i töreboda.

Ojojoj , just de, Inflyttningen i lägenheten börjar närma sig med. 21 aug, då smäller det ! . Har fixat skåp, säng & byrålådor, känns mycket bättre nu. Ett tips till alla nervösa & panikslagna.  -man ska inte göra en för stor grej av det genom att fundera på det som inte kommer lösa sig, för att ALLT har en lösning.

Ja, nu får det vara nog tills nästa gång, kanske lägger in ett inlägg till om öland & dit vi ska :).men får se.

tro mig när jag säger , LE .

PUSS & KRAM
  - saknar & älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0