regn hos mig

jag blir inte torrare, min blommor har nästan gått bort , denna sommaren är väldigt kort .

Ja jag säger bara Erik linder . så skön röst, så sjukt mycket mig & min musik smak, så sjukt mycket sån jag vill vara, lugn .
Hemma nu, äntligen,.,no such place as home .
Hoppas på lysekil imon, tjejer. Hitta dessutom Madde på bussen idag , de va lite kul :D
saknar oss allihopa. Att det ska vara så svårt att ses allihop..vi är 6 st ,kom igen tjejer.

Har varit i åmål, badat i värnen & myst med en del av familjen, Otroligt ba var det .systeryster är bäst .
Vill även tala om att jag gillar buss resor, speciellt om sätena är av läder ;).

Ska nana kuddeen nu..hoppas på jämnare mellanrum mellan inläggen nu, vi får se.

Spenderade även dagar i skövde, välbehövligt, mkt bra , saknar mitt hjärta, marcus du är mitt allt.

God Natt.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0