En ny start kanske, igen. !

Hej igen. Nu sitter jag här igen ,fixat lite andra färger på bloggen Hoppas jag är nöjd ett tag iaf !

Ja, nu har det som sagt gått ett tag sen jag blogga, jag har hunnit komma hem igen och vara ledig.
 Jag har haft praktik på zoo center i 2 veckor, det var både kul och lite långtråkigt men jag har haft det mycket Bra !
Har fått mesta dels utfodra djuren och så och det kanske blivit lite segt ibland men okej ändå !

Nu ska jag vara ledig i en vecka..eftersom jag Inte hittade någon sista praktikplats. Men det ska bli rätt skönt eftersom vi åker ett glatt gäng till Frankrike nästa helg så kan de ju vara gott med en avkoppling innan det .
Ska kolla allt inför resan och packa lite plus vänta på försäkringspapper och ha en körlektion med min nya super lärare Martin, hur go som helst !

Ja det är ganska bra just nu, en kort sammanfattning. Mer inlägg kommer. !

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0