onsdag och ont i magen.

Ja hej, god morgon kanske. Jag bara ligger i sängen hela dagen känns det som, men nu ska jag äta frukost och sedan vara duktig , packa och hålla på. Bestämmde mig för att ringa slottskogen med, de kanske kan riva lite av mina murar inför rädslan av att ringa om sommarjobb, hoppas detta.

Jag är även lite nervös inför resan till Frankrike, vet inte vad de är men kanske vetskapen av att jag inte kommer kunna kommunicera med dom och att det till största delen är fullt med killar, : o, annars ska det bli RIKTIGT kul att åka.
Frankrike lixom, landsbyggden dessutom, ladda batterierna var det !
HEJ & HÅ farbror blå här kommer vi !

ha en bra dag ! 

I love you and thats all I really know - marcus fischer. min min, bara min. *-*,  It´s a lovestory, baby just say yes. han & jag

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0