tionde mars som en lugn dag

Körlektion idag ! Kl 9.05 vart det att sitta i bilen med Martin igen , han är riktigt Bra, snäll, rolig och Riktigt hjälpsam, ett tips bara !, skaffa Martin som körlärare. :)

God förmiddag förresten. Sitter vid tvn och gosa med Milton just nu, då han plötsligt la sig brevid mig, haha de va väl bara för att han ville gå ut antar jag. Typiskt hundar.

Jag spenderade en timma inne i kungälv idag , innan bussen hem gick.Det var på något sätt mysigt., har saknat staden , tyvärr träffa jag inte nån jag kände men men...
Jag var på Bokia och köpte en bok om " självhjälpande för tonåringar ", hur bra som helst verkar den , kände att jag behöbde den.
Jaja, jag kanske ska gå ut med hunden sen ...men är dock Vääldigt trött idag , måste verkligen ha sovmorgon imon. Inget ska störa min sömn.
och sen vet ni vad, ...då är det bara en natt till innan jag får somna brevid Marcus. <3

Ha en bra dag .
Puss & Kram

saknar sommaren och kärleken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0