grab it, get it, Feel it !

Hej hej !
Efter
en vecka i skolan är allt borta, allt känns segt och jag är nån annanstans, haha.
Ännu en vecka man Inte kommer lägga på minnet. Eftersom det bara va en vanlig vecka.
Suckmkt plugga nu dock, Mitt lamm, svenska och massa mer !
Har dessutom haft träningsverk hela veckan, att träna flera dagar i veckan är nåt nytt, men herregud, denna kondis och tjockismage går inte att bära på, haha.

Jag vågar inte tänka på hur det ska gå nästa helg på Göteborgsvarvet, haha får förboka en ambulans eller taxi in i mål, men jag SKA genomföra det har jag bestämt mig för iaf.  Heja SYSTRARNA . Ann-sofie - Mimmi - Emma !

Sitter annars och lyssnar på spotify, på soundtracks, sök på det och lyssna på alla pearl harbor soundtracks,så sjukt vackra, särskilt Teneesse . (:

Planerna idag är nog lite luddiga dock, jag villa träffa allihopa, Ska vi ta bilen, bussen , orkar vi gbg. What what what ? :)

Have a Nice Day
Puss & Kram

jag i maj  emmapolo  m&m  gbgvarv  blommaor

The time is now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0