hallihallå

Jajemen, nu vart det vecka igen. Tisdag idag och jag sitter med stress upp över öronen , suck !
Hundarbete på G och jag ska redovisa imon, hej & hå, va kul .
Det regnar i Töreboda nu, nyss var de fint och sol och varmt, men icke sa nicke.

Igår badade vi i Kanalen, på Vassbacken, mys vart det ! Trevligt värre, men fransmännen som är på besök kunde dock betett sig bättre. De kanske ska se till att kunna komunicera med, hade ju underlättat.

Vi hade dessutom FRIENDS, avslutning igår, var i Mariestad och spela minigolf och fika, Jättemysigt var det ! (:
Olle, jag och Josefine blev ett super par och jag vann med 71 poäng på 15 hål. Great !

Idag har vi haft guidning med, "bort" är mitt och alex nya ord :)

Hoppas din dag vart bra !
 - mmm . . you just got to taste life.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaa, den är fin den låten :D hundarbete? berätta :D

2009-05-27 @ 10:15:00
URL: http://lisasays.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du inte har röstat på mig som veckans blogg, tycker jag att du kan göra det :D

Gå in på min sida och läs inlägget RÖSTA RÖSTA!! och klicka på länken för att rösta på mig, JAG ÄR NR 9. eller så går du in på fridasjobolm.blogg.se för att rösta där :)



Kommer bli super glad om du lägger en röst :)

2009-06-02 @ 19:31:43
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0