MYSHELG

Hej, Detta har verkligen varit en mys helg, så skönt att bara få vara , och att få vara det med de bästa.
Josse kom ju hit i fredags och mös med mig framför mr and mrs smith, så skönt va det att va med dig en stund, somna gott gjorde vi me :)
Sedan gick det bara bättre & bättre !

Igår tog vi en tripp runt i stan och bara hängde, drog med bilen till ikea för att köpa pizza , men det blev älg lassange ist och en färgning av mitt hår hemma hos Josse, Ost bricka, mys vid tvn, flum på dansgolvet och sedan en tur till combi , :) Man vet aldrig vad som händer ... men en ska är säker.
Jag har det så bra med er, vet inte vad jag skulle göra utan er.

Nu sitter jag med de jefla mitt lamm arbetet, så segt för jag kan inte komma igång, ja det är mycket nu .suck.
Hoppas på en bra dag och ett mysigt slut.

Puss & Kram

du&jag
alltid du & jag - vill dela mitt liv med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0