Pieceacake ?

JAG KLARADE DET !
Hurra, Jag fick min medalj, haha vissa stunder trodde jag det verkligen INTE, jag ville bara ta närmsta taxi in i mål, men när jag hann förbi spärren med 10 min och marianne och lars-ove stod där och heja, skulle jag inte ge mig, de vart de ju bara 7km var för tusan !
Jag skulle ha den där medaljen, men den sista 2km vart seeeg, Min fötter gick på rena viljan alltså.
Men det gav mersmak, jag ska göra det igen någon som är på ?

Men det var ingen pieceacake...haha. REN VILJA !
Dock ganska skönt med folk som heja på en längs vägen :)

PUSS & KRAM

Jag klarade det !
JAG KLARADE DET !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är allt duktig du Emma :D Bra kämpat <3

2009-05-17 @ 18:13:42
Postat av: Anonym

usch, jag skulle aldrig orka springa det ;) hhahahha

2009-05-28 @ 22:40:43
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0