Forever !

Heej !
Jag är på så jäkla bra humör just nu, jag tror jag gråter glädje tårar, haha.  Jag vet inte vrf  egentligen, jag bara är glad.  Jag blev glad över denna underbara videoklipp :')
http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0&eurl=http%3A%2F%2Fssschhh%2Eblogg%2Ese%2F&feature=player_embedded#t=12 .  Kolla är ett måste !

Så sjukt Bäst ! Vill gifta mig nu, och ha alla mina  vänner där som dansar ! :)
Att musik är en sån glädje. & kärlek.  Kan det bli bättre ? : )

Ja ja, hur som helst är jag hemma nu, det är skönt. Kom hem efter en tåg resa i kuvösen, haha. Dagen var bra igår, skola & kronsprinsessan som är så massa söööt ! och sedan hem till lägenheten och mysa med Extreme homemakeover innan jossan kom och vi gick till tåget ! Du är med perfekt gumman ! Allt blev bra till slut  med denna veckan.

Det var en jäkla massa cyklande och svettigt när man kom fram , men de får man väl överleva. :) Motion här kommer vi ! Det kommer bli ett bra år det tror jag på . Ska bara komma igång med allt plugg nu, så löser sig ALLT.  ! (:

Apu rapport ...
Däggdjursprojekt ...
Mitt lamm ...
Läsa böcker ...
Partier & sånt ...

Aaaja, det blir nog bra, känns inte jobbigt, känns bara kul ! Tokigt !
Borde egntligen plugga lite nu, men skjuter upp det hela tiden, vill hellre se på tv & myysa :), men men.

Nu ska jag inte pladdra på mer, kommer med något vettigt sen. !
meee

Forever on the dancefloor - with you marcus <3
Magic !

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0