Fyllechaffis

Sitter vaken nu, ville verkligen sova istället märker jag nu.  Men pappa ville ha fyllechaffis, hurra ! Haha, men de är man väl skyldig kanske. In till stigcenter blir det sen iaf för att hämta dem på bowling, haha.
suck suck.
Och mer suck på att jag inte riktigt orkade plugga i helgen, men jag övervägde det iaf och försökte, jag läste lite ock skrev ungefär en början på apu rapporten , men de får duga !

Annars har dagen bestått av sängen datorn mat hundarna & en massa Mys ! Ganska så skönt faktiskt .
Ska dra ner till mamma och chips påsen nu ist tror jag : ), å en film kanske, måste ju ändå vara vaken ! Busigt !


Puss&kram & God Natt.

meeei 

jag är en stjärna , egentligen , det är det jag vill tro .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0