I Gotta Feeeeeeling.

Sitter på blogg.se och spotify och lyssnar/läser. Gott moos, ska försöka kolla lite på skk med inför uppgiften i Lilla Hund, kanske på expressen med, inför uppsatsen, men är lite seg i arbetet med just den verksamheten kan man ju säga kanske.

black eyed peas - I gotta feeling ( love looove love helt klart ! )

Men ja, har ni nåt tips på nån krönikör som skriver om något jobbigt som folk inte tycker om :s, eller om nåt som man inte kan tycka om? Så tipsa mig !

Måste bara tipsa om en ny blogg på blogg.se - paraplyjack.blogg.se och sedan om blondinbella.se, måste säga att jag hatade blondinbella innan let´s dance och alla grejer hon bara "blev" känd för. Men nu tycker jag hon är riktigt smart och ganska rolig ibland :).

Och hörni - TONIGHTS GONNA BE A GOOD NIGHT ! 
  tjejgänget får stå för härligheten ikv !       weeei !


Har även fixat mig en gillar bild & en ogillar bild till bloggen , kanske kunde va något ? :)
gillar -gilla 
ogillar -
ogilla


;). NU blir det att dusch och fixa sig i lugn och ro :).  ska verkligen bli gott & mysigt i kväll !!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0