Min lott i livet .

Ja, idag är det en vanlig onsdag, vanlig var ordet, lagom seg, lagom tråkig, lagom regning och lagom mycket skit jag får ta.
Jag kanske överreagerar , men alla som vet vad jag menar förstår att om man hela tiden mjäkar med och är snäll mot allt och alla får man ta all skit.
Jag är så trött på hackningar, på att min åskiter inte duger, på att jag inte förstår bättre, på att Jag som person Inte duger. Det är nog bara mitt stilla inre som lider, det lider nog mer än vad jag egentligen gör, men jag är sååå trött !

Min lott i livet måste vara att ta all skit.
Jag ska bli mer som Grynet !
TA INGEN SKIT .

( ingen som dig ska få mig att må dåligt mer )  - du är min vän, en av de bästa, men jag ORKAR inte mer...tyvärr.
OBS ! Detta är ett sådant där inlägg som bara är en impuls , men det är ju en känsla och känslor ljuger aldrig. Aja.

Ska vi ha en bra dag nu då , när vi fått ur oss detta ?  JA ! Det ska vi ! :)
emma - utan att vara perfekt

Puss & Kram

Ta inte
allt på allvar

Kommentarer
Postat av: Jasmine

älskade älskade vän. du är betydelsefull. och du duger och det gör verkligen dina åsikter också. fina du, du är värdefull. jag älskar dig syrran, för mig är du värdefull och det är du för Gud också. glöm inte att du får komma med allt till honom. <3

2009-09-15 @ 22:52:03
URL: http://jasminelouise.blogg.se/
Postat av: .Bosse.

Hjärtat, du vet att du betyder. Du är bäst helt enkelt. Låt ingen få dig att tro nåt annat. Aldrig! Bff<3

2009-09-19 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0