My Aim Is You

Denna låten av killen på tåget får mig att få gåshud. " It´s all I want, cause all I want is to be with you" ! , - My Aim is you Nikola Sarcevic . Skönast på länge !

Idag har det varit en skön dag, massa sol och en hel del mys med mamma. Dagen avslutades nyss med mat,vin och tv !
Jag och mor va först på bibloteket för att hitta en gammal bok, sedan i stan som idioter för att leta paket hit och dit, träffa söötnötterna madde & elin <3, åkte hem och köpte hår färg till mitt nyklippta lugghår :) spm ska färgas imon ! Jaja, lyckad dag har vi haft idag iaf.

Blev dessutom mycket glad förrut då marcus ringde och sa att han saknat mig massor hela dagen och inte kunnat tänka på nåt annat, så du är bara för underbar.

du&jag

Jag har även känt mig duktig idag, har inte tänkt på alt jobbigt utan sett på det positvit. Jag ska fixa allt som ska fixas och det med bravur. Om jag tror på mig själv då kanske detgår !
Läsa boken kanske jag ska göra nu ist för att sitta här då , haha.

Men hörni, Läs Stina-Lee´s blogg , mysfaktor !

Ska nog sova nu ist, : )
Kykoval imon med, Rösta på Mig ! Hihi.

Jag är så jäkla Bra !

 

PUSS & KRAM

- gud som haver barnen kär, se till mig som liten är. vart jag mig i världen vänder står min lycka i guds händer. lyckan kommer lyckan går, Du förbliver fader vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0