Mysig afton i Skärhamn

Madde & Frida :) Gänget för kvällen ! 
Josse & Jag :) - Elin <3 

Hej, Halli Hallå :).

Hade en super mysig kväll igår med tjejerna, saknade bara sanna. Vi fick foundue, gott gott & äpplepaj , mums mums. Åkte med bilen dit & hem sedan, gick super ! Första gången på ön som jag kör själv, alla somna dock. Hahha.
Nu sitter jag med mamma & myser, sedan blir det att åka till lägenheten, blir skönt. Ska träffa marcus med, mmmmm, <3.

Jaja, vi hörs . jag orkar inte sitta här & skriva om ingenting just nu. Kanske lägger in nåt mer men får se. Det är nog bara jag själv som läser för det mesta med ;) haha.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skärhamn, jisses där ser man :D låter som att ni hade en trevlig tid.

2009-10-16 @ 22:31:44
URL: http://slytherinsailor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0