Söndag 6 sep 09

Morn Morn !
Idag vart det söndag igen, men de är mysigt för då blir de lägenheten igen. Åker med tåget kl 14 tror ja, så trist att åka så sent bara så 14 får de bli (: .

Satt nyss & titta runt på de aktiva bloggarna, det bästa med de flesta bloggar är att de skiter i att skriva en massa skit om alla andra, så tråkigt att sitta & lyssan på samma skit flera gånger,man måste ju komma med något eget lixom . Rekommenderar Stina-lees blogg, så söt!

Andra veckan i skolan nu med, imon så, bollhallen & allt, som man saknat.  Jag har funderat över hur det skulle vara att bo i töreboda & bara kunna gå till bollhallen & gå hem och nu är de så. Nu är det annorlunda.

Det var nog inte så mycket jag ville ha sagt idag , jag känner mig trött fast endå pigg,kan nån förklara de ? Haha .
Sen är de något jag oroar mig över, men jag vet inte vad. Marie såg det iaf, jag vet inte vad de är bara.
Det är så mycket nytt nu, allt ska fixas hela tiden och jag har nog det minsta fingret i spelet, de är dock lite jobbigt. Min röst lixom ? , betyder inte den lika mycket ? Aja.

JO JUST ! Igår när jag hämta pappa , ronny & gert, haha fyllegert asså ! Dessutom var det en bil till med, & på E6an påväg hem, Mooonar de andra 45 åriga gubbarna, HAHAH ! Pappas släkt alltså, lite humor. En hårig rumpa mitt i fejset innan kungälvsmotet , haha !
4D  - Kårtorpsgatan 4D
myspys - myströjan på !

Ha Det så Bra Nu .

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0