Spännande 090919

Hemma, Hem ljuva hem.
Skönt att komma hem efter en vecka av upp och ned gångar . Det har blivit bra med allt nu känns det som, men det är inte bra än, bara att kämpa liksom.

Idag väntades fiint väder och det är de minsann nu !, jag och mor ska ta en sväng in till stan, en massa som ska fixas egentligen, men få se vad som händer. Mamma är bra.

Imon blir det dop för lilla karl och att hälsa på favvokusinen i nya huset. Camilla är bra.
Det var även henne jag har lånat alla möbler ifrån så får ta en chans till att tacka med. Dessutom saknar jag släkten. Familjen liksom.

Imon är det även kyrkoval !, och jag tror att jag står med som en kandidat att rösta på :s Läskigt, men spännande. Saknar kyrkan och allt runt omkring med ! Även ifall man tror på gud kan det kännas som man är långt bort ibland.

Jaja, bloggar mer sen !
MADDE & ELIN - SAKNAR ER TJEJER !
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Älskade vän, ibland kan Gud känns långt bort, men gå med det till honom. Han är alltid nära, han har lovat vara med varje dag. Och det är ett löfte vi får lita på. Jag skall be för dig. saknar dig och vill träffa sig snarast. älskar dig syrran<3

2009-09-20 @ 12:41:55
URL: http://jasminelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0