Thank god for fridays.

Äntligen fredag och det är dags för hemfärd snart. Hem denna helgen blir skultorp typ. Stakars pappa, saknar dig nu bara för det att du ska vara själ vi helgen...min pappa är bäst. <3

Veckan gick lika fort som vanligt och jag börjar få mer ångest än vanligt. Det är inte bra, känner mig även ganska överflödig som sitter här nu och bara glor medan mina klassisar pluggar på vårat projekt, eller ja iaf cicci.

Men de är väl lika bra att inte stressa och försöka ta sig igenom en sak i taget, då går det nog !

Thank god it´s friday anyway !

Puss & Kram



Your eyes make me loose my rythm !

Kommentarer
Postat av: .Bosse.

Bossemil<3

2009-09-19 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0