Varför känner jag mig så ensam ?

We weren´t born to follow ! - bon jovi , to love right now alltså, även Happy - Leona lewis ..goooodis !
Sitter äntligen hemma i sängen med datorn och ska dra på ett avsnitt av vänner strax och bara slappna av.
Innan jag kom hem gjorde jag allt annat än att slappna av.
Jag har kännt mig så fruktansvärt ensam idag, och speciell i eftermiddag.  Vet inte om jag nånsin kommer berätta de för nån annan än marcus just nu, men det var riktigt jobbigt.

Orkar bara inte låtsas som om allt är bra, men orkar inte heller gå upp i fight med hela klubben. Jag behöver support, stöd från högre höjder tror jag.  Tur att det blir församlingshemmet imon på förmiddagen då ! Tack gud.

Ja, Iaf, Veckan gick riktigt fort, riktigt riktigt fort alltså. Men de känns ändå som det gått väääldigt segt.
I måndags var det en lugn dag, dock med en del tragiska inslag men också bollhallen, tisdagen lugn med skönsång och sööta ungar att guida :), onsdag jaa, ..seeg, men sedan värsta draget, även den dagen slutade med pladask, ambulansfärd för stakars carro, torsdag med kick off i skövde, seeeegt och viiila hela kvällen och nu äntligen hamna jag här...GOOSCH .
du. - du är saknad, din tillrätta ställare !


Tack för att det blev helg tillslut. Marcus är kvar i töreboda med gresera hela helgen tillsammans med fredrik, hoppas det går bra men jag saknar dig så jag dör. Du är underbar, du är den som förstår mig allra bäst.

Imon som sagt blir det Himmeln Inom i försammlingshemmet och på kvällen , efterlängtade tjejmiddag hos frida :).

Nu ska jag nog sätta på vänner och sedan soova. Vill bara tipsa om Stina-Lee bloggen, så söööt, med bebis och allt nu:).


Puss &Kram

- gud som haver ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0