Lördag...snart måndag.

Hej där !
Ska bara säga att det gick bra häromdagen med "piss vädret" , allt löste sig utomordentligt ! (:
Emma kan !

Idag är det lördag och Johanna/Emil åkte hem i förmiddags, synd. Menvi har haft det mysigt . tack för att ni är så bra. älskar er.

Japp japp, idag blir det Mys med Elin, Madde, Sanna och Johanna ! Det blir kanoners !
Vi får se om de blir krogen sem oxå, om humöret är på topp, annars säängen. Gott gott !

Satt igår och titta på Let´s Dance med, ja detta kan faktiskt bli något bra !
 Iaf Tobias Karlsson ! jummy !

Sitter just nu och lyssnar på Man in the mirror, den funkade bra för mitt deppiga humör just nu. Jag orkar helt enkelt inte med just nu ! , kan jag inte bara få ta det lugnt. Kan ni snälla ta lite mer ansvar, bara för att jag är 18 betyder det inte att jag är vuxen , suck. Jaja, detta blir nog bra till slut. Det brukar ju kännas piss för stunden ibland.


Nu är det dags att vara Glad.
Sista spurten börjar på måndag !
Heja heja !

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0