Piss väder

Neehe usch på sverige och det svenska vädret, snart tar jag bilen själv och kidnappar mig själv till sjuntorp. Det är fan ingen som bryr sig.
Dumma snöö.
haha aja. Ingen bra start på dagen och om jag blir fast här hemma med mamma & pappa lär den bli ännu sämre :/, det vet jag.

Ne, idag är det onsdag, en bra onsdag ska det bli. Snälla.
Tänkt att jag , clara och emmeli skulle till cicci men vette tusan nu. Vi får se hur det utvecklar sig. Jag tänker inte sitta här och gör som dom vill ialla fall ! Jag har mina egna värderingar ! Så de så.

Japp då var de sagt, behövde få ur mig det ! haha

Imon blir det My Dog, ska bli kul och sen Johanna:) Mysigt !
Hoppas inte mamma går under, men de är INTE mitt fel isf, hon klagar alltid på allt och alla så det är väl inge kul att berätta något då. Fast detta vet hon ju redan ändå. :)

Ne usch usch,. Ska ringa lite samtal nu, får se hur jag får till. Det brukar bli bra till slut. :)

Puss & Kram

// dagens agrestioner (stavas?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0