Det absolut sista

Äääntligen !

Nu kanske det är så att tiden har sin gång och att vissa beteenden inte är ok. Nu kanske det äntligen är så att du förstår.
du är så liten nu, att du kanske inser att det var jag som var starkare. Ibland stöter man faktiskt på hinder och jag kanske var en sånt hinder, för dig och din fula plan.
Du kommer aldrig kuna knäcka mig, inte ens med din lilla armé.
dina handlingar och ord har gjort dig till luft i mina ögon.
Luft som man bara kan blåsa bort och inte bry sig om.

Vad du har gjort mot mig börjar jag komma över nu, men de du fortfarande gör mot dina vänner och andra runt omkring dig, det funkar inte. Jag menar, tar du inte till dig någonting ? Förstår du inte ? Förstår du inte att du kanske behöver lite hjälp ?
Nä , ok . . .då är det ditt problem,. Som så många andra saker just nu.
Skyll dig själv säger jag bara, och stackars alla som tvingas umgås med dig.

Jag har gjort slut på mina tankar om dig, de här var dom absolut sista.
Jag har inget mer att säga dig, är bara så jävla glad att du inte finns i mitt liv längre.

Ha ett bra Liv.

 

oscar lindberg - du är så nollad.

var bara tvungen.
De mest insatta förstår vad jag menar. Ni andra få ta det med en nypa salt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0