God morgon !

Halli hallå där !
Tack för en trevlig kväll igår tjejer, en massa kul vart det ! Det var extra kul att se malin & co och emilia & co, det var jätte längesen !

Ja..man kan ju kalla det sista natten med gänget, för idag blir det töreboda. "Nu jävlar!" Blir det åka av !
Ska packa senare så jag får med mig något vettigt, ska plugga plugga plugga och bara njuta nu denna tiden , och träna en massa ! Wiiho,. Det ger lugn, inombords ! (:

Denna julen & nyår har varit jättebra. Tack mamma&pappa. Ni är bäst, och hela familjen med. <3 Kärlek.

Jag sitter och lyssnar på katy perrys thinking of you, ..så bra ! och Black eyed peas meet me halfway, den får man på hjärnan ;) haha.

Later !
Puss&Kram

marcus fischer & emma eliasson <3

Kommentarer
Postat av: Jasmine

emma min fina emma. jag saknar dig med, du är viktig för mig också, tro inget annat.

Jag sitter ibland och tänker på allt vi vart med om och då inser jag hur mycket jag verkligen behöver dig! Du är ju bäst!

Om det är något så är det bara att ringa och vi skall planera in någon helg nu i vår som vi kan träffas, det är ju trotts allt inte så långt från norrköping till töreboda! Vännen jag hör av mig när jag kommer hem och då skall vi ses och vi skall prata och jag skall finnas där för dig! Jag finns här för dig nu med, jag ber för dig vännen. Gud kan hjälpa dig, han vill hjälpa dig! Glöm inte att han alltid finns hos dig och hans kraft kan du klara allt! Älskar dig väldigt mycket sis<3 du och jag!

2010-01-10 @ 13:18:43
URL: http://jasminelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0