I want the wind in my hair

Hellihello !
Idag är det söndag, sitter med pluggandet, känns som det har varit det enda jag gjort i helgen, men den är ju inte slut än.-tack och lov.
Pappa gick i väg till kyrkan men jag var så trött att jag inte orkade, det kommer fler söndagar. och det måste inte vara söndag för att få träffa gud.

Tänkte kanske ge mig ut på vägen idag och köra till töreboda, allt lutar mot att det blir det , men vi får se.
Om jag räknar på det, blir det inte billigt, men jag vill det verkligen. Hade varit en befrielse.

Det är kallt och ruggit ute, blåser gör det med , lite ialla fall.

Ne, nu måsta jag fortsätta plugga. Är verkligen en massor. !

Nordens Ark på tisdag !- LÄNGTAR !

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0