När hela världen rasar där jag står...

...Och livet kräver mera än du tål
När du kommit fram till regnbågens slut
Och ser att alla skatter hämtats ut

Då kan allt som du saknar nu
Finnas där brevé
Närmare än du ser, jag lovar

Ingenting kan röra dig
Så länge du är här hos mig
Ingenting är större än vi två, vi två
Nej, ingenting kan röra dig
Så länge du är här hos mig
Vi är så mycket starkare än då, än då, än då

Det fanns en tid då kärleken försvann
Gick vilse där på vägen till varann
Men allting som är menat att få ske
Det blir en gång i tiden verklighet

Då kan allt som du saknar nu
Finnas där brevé
Närmare än du ser, jag lovar

Ingenting kan röra dig
Så länge du är här hos mig
Ingenting är större än vi två, vi två
Nej, ingenting kan röra dig
Så länge du är här hos mig
Vi är så mycket starkare än då, än då, än då

Vi är så mycket starkare än då
Ingenting kan röra dig
Så länge du är här hos mig
Ingenting är större än vi två, vi två

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Sonja Alden, mycket bra, mycket bra ! Det finns något i hennes texter och röst som gör mig lugn och jag får tillbaka min kraft !
Jag försöker ladda för en bra vecka nu och för att packa ! haha, så tråkigt.
Ska åka med 4 tåget mot töreboda. Det blir nog jätte bra tror jag.

Det är nu förvandlingen sker.

Usch vad kallt det är ute med, hur ska detta gå verkligen! Cykla, gå ? Betala en massa pengar till buss ? :s Usch usch, tur marcus har en bra bil ! Eller hur älsklingen ? (; Det är tur jag har dig !

jaja, nu blir det väl tack och hej för mig på ett litet tag, tills nån gång i veckan iaf !

Puss & Kram
love someone

Ja just det !
Nu har jag äntligen fått en header som jag gillar ! men vilken av dessa tyckte du ?
 1

 2

3

 4

 5

 6

 7

 8


Kommentarer
Postat av: Jasmine

jag tycker du skall ha den du har nu tills det blir lite varmare. för den passa väldigt bra till årstiden :)

2010-01-10 @ 15:08:28
URL: http://jasminelouise.blogg.se/
Postat av: Havskatten

Jag är väldigt förtjust i den senaste headern! :D

2010-01-19 @ 16:58:53
URL: http://havskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0