Skooola

Idag är det Onsdag, halv veckan har redan gått och tiden baar rusar förbi. Nu känns det nästan som jag tagit tillbaka all kontroll igen och det känns BRA !

Nu är de planering inför Projekt & UF-mässan med, wiiho ! Coffeelicious kommer ju ha bästa montern har jag hört ;) hihi

Inge mer 3 mot 1 heller...jag ska köra mitt race !

Kanske kan detta trots allt bli en bra tid, man ska inte hoppas på för mycket. Men man kan ju säga att det ser lovande ut ialla fall.

Ha en bra fortsättning på veckan, nu ska jag ha svenska B och plugga på inför Nationella proven , senare blir det lunch och religon/samhäll ! Gött.

Puss & Kram
PUSS PÅ MIN ÄLSKLING <3 du & jag - föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0