tillbaka.

Hej bloggen !
Nu har vecka 3 & 4 gått förbi. Det har gått upp och ner. Vi har fått sytt en egen kaffe väska i vårt företag och det är en massa planer igång för studenten, Fatta att det är 3 månader kvar idag, IDAG !
Det är sjukt.

Alla vänner, ni måste och är väldigt välkomna på min student !

Nu v.5 ska vi till Nordens Ark på tisdag, det ska bli kul kul kul ! :D Att komma tillbaka till parken ska bli skönt, hoppas någon känner igen mig iaf !

Sitter just nu och pluggar på Svenskan, muntligt nationellt prov på måndag, hoppas till gud att det går bra, är så nervös.
Lyssnar på Martin Stenmarck samtidigt, den nya idolen alltså, så skönt röst att det finns inte !
Jaja,.. återkommer när jag har något roligt att berätta.

Saknar min Marcus. Du är mitt allt. <3

pusskram

Andas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0